رکوردر بدون کاغذ

جستجو در مطالب سایت

سایر محصولات


آخرین مطالب

رکوردر > بدون کاغذ > رکوردر بدون کاغذ

رکوردر بدون کاغذ

رکوردر یا ثبات ها همان طور که از نامشان پیداست به طور گسترده جهت ثبت مقادیر کنترلی در صنعت مورد استفاده قرار میگیرند. برخی رکوردرها صرفا جهت نمایش و ثبت مقادیر کنترلی استفاده می شوند اما برخی دیگر قابل تنظیم و کنترل بوده و توانایی تولید سیگنال کنترلی را دارا میباشند که به آنها کنترلر رکوردر می گویند.

رکوردرهای بدون کاغذ نسل جدید رکوردرهای صنعتی هستند که با پیشرفته تر شدن تجهیزات و استفاده از تکنولوژی روز و میکروپروسسوری این امکان را به شما میدهند که اطلاعات پارارمترهای مختلف صنعتی را بر روی صفحاتی نظیر مانیتور کامپوتر مشاهده و بر روی حافظه های معمول فلاش کارت ذخیره سازی کنید تا در مواقع ضروری به بازبینی اطلاعات و تکمیل اسناد لازم کاری بپردازید .

رکوردرهای بدون کاغذ امروزی به شما خروجیهای آلارم متناسب با کانالهای ورودی را به راحتی داده و در موارد پیشرفته تر با امکاناتی که برای ارتباط با شبکه پروتکلهای صنعتی نظیر پروفیباس و مدباس فرآهم می آورند ، نیز یک واحد ورودی و خروجی یا ریموت I/O عمل کرده و با اینترفیس شدن با PLC هزینه های به روز کردن سیستم کنترلی و حرکت به سوی داشتن یک سیستم DCS یا SCADA را کم میکنند.